miércoles, agosto 17, 2005

chicadecanela is in the press!

Recently, some of chicadecanela´s stuff was seen in Diva magazine in Spain sorrounded by other brands that you might also have heard about =) like, say, Nolita, Salvatore Ferragamo, Les Nereides...Here is the pic in case you can´t believe it! My stuff is top center, nº12 These particular items i think i never posted here so i´m showing you some pics: this are part of Beach Girl collection: brooches and handbag charms made out of colourful felt depicting happy sea-creatures with curious eyes :) Hope you like them!

7 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Non adoito mercar Diva, apareceu xunto con outra e hai moitas no mercado, pero a revista polas portadas non ten malas pintas, noraboa, lindas cousas, seguro que te verei tamén noutras revistas de moda, se non apareciches xa e non o sabes. Un saúdo

4:25 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Acabo de ver que vendes en Tolda da miña vila, mañá irei ver

4:27 p. m.  
Blogger little odd forest said...

wow! that's fantastic! :D

7:16 p. m.  
Blogger Natascha Rosenberg said...

Qué buena noticia!! Felicidades!

9:37 p. m.  
Blogger The Small Object said...

Congratulations!! That's so awesome :)

2:38 p. m.  
Blogger Unknown said...

Querídisima Olivia-P: non sei quén es pero eu son de LUGO, ousexa que tamén é a miña vila! Se vas a Tolda creo que teñen algunhas das miñas cousas no escaparate á metade de prezo. Xa me contarás se che gustaron. Un bico.
(Non podo abrir a túa páxina.Boo!)

And thanks everybody! >*<

9:28 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

mira, bitacoras a veces é un rollo, funciona cando lle peta, eu estou bastante contenta pero hoxe por exemplo non dou entrado; creo que se lles queda pequeno o sitio, terán que emigrar (diso sabemos bastante os galegos) ou cambiar algunhas cusiñas)

11:06 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home